2012....

Har börjat bra, kan man verkligen säga...!

Nya utmaningar på jobbet, NIKE BLAST i Sthlm den här helgen knäckte allt annat, radhus (!) på g, Los Angeles resa i Mars, nya människor i mitt liv som ger mig "bra vibrationer";-).

Samtidigt som jag har mina närmaste, käraste, underbaraste alltid vid min sida även om jag knappt har tid att träffats, yr omkring överallt, prioriterar träning framför fika och alldeles för ofta säger meningen "men nu måååste vi verkligen träffas!"

Jag har så svårt att förstå människor som tycker livet är tråkigt, jag tycker snarare att det finns alldeles för mycket kul, jag är rädd att inte hinna med allt jag vill göra!


NIKE BLAST STHLM 2012

Vi laddade upp kvällen innan med Hamburgare och Bärs på hotellet!






Frukost med Amanda och Carro!




Första klassen "Soulful Nudity" med Sportlifes egna Superstar Åsa Eriksson!
Sara kom solbränd och fin direkt från Thailand!§







Grymmaste Marvin Foster Jr, en av de bästa klasserna den här helgen!



Sara & Johanna!



Hulken?



Middag och en underbar Cheesecake på EAST...



Kaffe och en Pureshake till frukost kl 08!





Fredrik Och Line CXWorks 08.15





Tack för en grym helg NIKE & Sportlife!

//M


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie Svedberg

Heja Malin!!! Så himla gott att livet går din väg igen. Vet att du har haft olika jobbiga perioder under sista året. Därför är det extra kul att höra/läsa att det har vänt. Lova att du stannar upp å andas å njuter en tag mellan varven. Kramizar Eva-Marie

2012-02-07 @ 13:33:10
Postat av: Malin

Tack underbara Eva-Marie!

Du har rätt, livet tar sina "turns", och inte alltid dom lättaste eller smidigaste...

Du ska veta hur mycket jag njuter av alla er deltagare på mina pass, när ni kämpar och ger så mycket energi! Tack för dina fina ord!

KRAM M

2012-02-08 @ 22:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0