How to not eat...

Ok- Det är många som frågat om jag inte kan blogga om hur jag äter.

Eh. Vi tar det dåliga exemplet först.

Frukost. En halv ryvitä (vet ni hur små dom är?) knäcke i bilen på väg in till stan för att hämta upp en liten, mäktig skånsk BodyCombat instruktör.

 Lunch. Latte & Muffins. No comments.

Mellanmål. Obefintlig. Räknas muffinssmulor på skrivbordet?

Orsak:

 

Har drömt mardrömmar om anfallande Post-It lappar. Ser ni hur dom glor på mig? TA MIG! TA MIG! Skriker dom.

Som tur är så är de faktiskt något färre nu än imorse.

Resultat: Huvudvärken from Hell. Utebliven träning; ingen ide liksom, fick ta en vilodag.

Men nu har jag ätit det här;



Baconlindade Kycklingbröst med soltorkade tomater & fetaost, Sallad!

Så, vad har vi lärt oss av detta?

Att jag inte ska vara en måttstock på hur man ska äta. Vissa dagar sköter jag mig grymt, andra blir som idag, katastrof.

Åverkan; Matlåda, mellislåda och bättre jobb-planering!

Och mitt i all stress drog jag och Signe till frisören, som klippte jordens sötaste bob på min lilla prinsessa!





Nu har vi som sagt ätit, crashat ned i soffan, och här tänker vi stanna en stund till...;-)

//M

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Tersing

Söt som socker!

2011-11-17 @ 11:00:41
Postat av: ELVIRA

Riktig stor tjej har Signe blivit! Vad söt hon är, kan verkligen charma alla!

Kram till er!

2011-11-17 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0