Fokus

Tänka rationellt, realistiskt och logiskt.
Behålla de stabila, danska fötterna på jorden.

Ibland är det lätt att låta det emotionella ta över. Och visst är det härligt ibland?

Och det är inte det att jag inte har så mycket annat att tänka på; Byte av inpasseringssystem, 2-årsbesikting, massa nya maskiner till gymmet, Sh´Bam, Londonresa (sa jag att grymma Jeppe från Fightline fixar in oss på någon grym nattklubb;-), SPLDC (som STORsatsar inför våren), FLYTT till underbara charmiga Majorna (det kommer bli sååå bra!) samt massa annat som adventsmys, utvecklingssamtal och brukarrådsmöten på dagis, mina pass och en del andra nöjen under December;-)

Så det finns att göra.

Och mitt i mitt liv, kärnan, navet och det absolut viktigaste, Min Signe!



Tylösand-2011



Fröknarna Choklad!



Min bästa lilla Jo!

Imorgon får vi ta och busa lite!

Köss!//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0