Bitarna...




...Börjar falla på plats.

På lite olika plan, jobbmässigt och privat.

Jag har en härlig känsla av kontroll både när jag går till och när jag går från jobbet, och det känns som något positivt. Är ju ingen vän av slentrian, gillar ju när det rör på sig lite. Men en lagom dos av "det ena" och lite av "det andra" som skapar balans, är ju liksom det ultimata... Jag lär mig nya saker hela tiden, och med det så drivs jag av att alltid vara på väg framåt....;-)

Fick mig dessutom en riktig kick igår som jag verkligen behövde, la in en extra växel och fokus på min MRL, och skapade Fitness-Magi efter 20 minuter... Vill man så kan man!
Inte för att jag inte gillar min MRL, men jag har haft den som fast klass i 1 år och 4 månader, så där är det ju lite slentrian-varning, men jag är nöjd med mitt nya "driv" och det faktum att jag orkar så mycket som jag gör!
Det är ju en otroligt viktig del av instruerandet, att ha en egen bra kondition, för att orka prata, cue:a, etc...

Livet är just nu som vädret har varit idag, regn, sol, snö, hagel, lite mer sol också lite vind i håret på det;-)

Ingen risk att jag blir uttråkad ialla fall...

L.O.V.E

M




Kommentarer
Postat av: Gisela

Din MRL var kanon som alltid...), men i måndags hade du lite extra "glöd" och det smittar av sig.

TACK för att du är toppen!

2011-05-04 @ 07:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0