Sportlife Konvent!

Vad säger ni om detta?


Att jag är en av dom som ska presentera en klass på Sportlifes årliga Konvent!

Moi, Johanna och Dusko ska köra "ZUMBA around the world"! Ett Zumbapass som är influerat av musik och rörelser från hela världen!

Känns helt otroligt att jag fått möjlighet att göra detta, förra året blev jag så inspirerad av alla duktiga instruktörer, och nu är jag en av dem som ska få inspirera andra!

Ska bli sååå kul, och jag är så stolt över mig själv att jag nått ett av mina mål!




Mina Zumba-bästisar!

Kommentarer
Postat av: Alexis LeDiva

Kör hårt och jag är så glad för din skull. Att bli insperarad tar aldrig slut men att insperera med positivitet och energi ...wow... Önskar dig all lycka och hoppas nästa år jag kan medverka. Att insperera andra själar tar sin tid och motivation och just det är bäst med Sportlife att alla deltar.

kram kram kram och spark i baken

2011-03-02 @ 23:01:37
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Cecilia

Oh du är bara så bäst, Malin - klart du ska få inspirera andra STORT, VITT och BRETT...du gör det på varje pass på Sportlife, Partille och NU ska du få göra det på större arean...Så stolt över dig och så glad för din skull. You Go Girl!....kraaaaaam

2011-03-03 @ 08:54:02
Postat av: Fia

Gud va roligt!! Grattis!

2011-03-03 @ 09:57:54
URL: http://misssophie77.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin S

Cooooool katt!!!!

2011-03-03 @ 10:24:11
Postat av: Eva-Marie

Hej och ett jättestort GRATTIS

Är helt övertygad om att ni klarar detta galant:) Ni är grymma var och en för sig,tänk då, ni tre tillsammans,vilken TRIO :)hade gärna kollat in er.

Lycka till

2011-03-03 @ 10:33:08
Postat av: Elisabet

GRATTIS i efterskott fina du!

Kramar!

2011-03-07 @ 08:38:51
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0