Och DÄR gick luften ur....

... mig.

Det blir aldrig som man tänkt sig, men det här tar väl priset?
Hade räknat med att ta semester kl 15 idag, istället blev det jobb till 19.30, vad hände där egentligen?

Nåväl, NU är det semester iallafall, och LORD vad jag ska vara  ledig, slappa, sova, mysa.
Har funderingar på att förvandla mig själv till en sengångare, och bara göra allt så lååångsamt som möjligt...

Men ni känner väl mig, är väl rastlös lagom till Söndag;-)

Nu ska jag fortsätta mysa med lilla Myran, chips, popcorn och jag har även öppnat en semesteröl;-)

SKÅL för ledighet!

//M



Lite sol och bad kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund snart?

2011-07-27 @ 01:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0