What a day!

Upp tidigt som bara den, jobba i mitt älskade Sportlife partille, Sound-och scen check i Scandinavium, hämta på dagis, klämma en pizza (!), hem och packa väskan, in till Scanndinavium igen, ladda, värma upp, käka kanelbulle, och sen dansa med världens bästa gäng. Det var min dag det;

Härligt med kontraster, ena stunden trilskar man på en 3-åring hennes overall när hon inte vill gå hem från dagis, sen mycket gos innan jag sticker iväg för att dansa inför 5000 pers i Scandinavium! Lovely!



Två sockergrisar!





The Pack!

L.O.V.E you guys!

Och världens största Grattis till Mumin! Tro på dig själv! Vad var det jag sa...?;-)
Du har världens bästa supporters i oss!

KRAM M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0