Vänner!

Jag har INTE glömt bort er!

Men det har hänt så galet mycket den senaste tiden, det har varit mycket att göra både här och där, så blogg-fokuset har tyvärr uteblivit...

Men nu kan jag iallafall berätta vad som "hänt", och det är ju att jag har fått jobb om Platschef på Sportlife Partille!
Mitt älskade älskade Sportlife Partille som jag har så nära mitt hjärta, ska jag nu försöka att styra på rätt väg in i framtiden!

Känns lite som en dröm, både själva jobbet och såklart att det är i mitt Partille;-)

 



Så den här veckan och nästa håller jag på att slussas in i rollen som platschef, det är mycket att lära men jag är galet taggad och tror verkligen att jag är rätt person för jobbet, samtidigt som jag är ödmjuk inför rollen...;-)

Jag tror ju stenhårt på att man med rätt inställning och massa positiv energi, kommer lååångt!

Så puss på er alla sötisar som har kikat in här varje dag trots att det varit lite dött, jag lovar att bättra mig!

Och dessutom har jag en till liten surprise, men håller den för mig själv ett tag till...;)

KRAM

Kommentarer
Postat av: LeDiva

Grattis grattis till dig. Önskar dig all lycka och så klart ser framemot arbeta med dig som min plats-chef :-)

kram

2011-02-09 @ 23:20:28
URL: http://www.metrobloggen.se/alexis
Postat av: Elvira

Stor stor grattis!!!!

Det jobbet passar dig jätte bra! Lycka till och stor kram från Elvira:):)

2011-02-10 @ 08:03:09
Postat av: A-K Tersing

Lycka till! Du är en klippa! Många kramar ifrån mig!

2011-02-10 @ 08:31:54
Postat av: Anonym

Äntligen fick vi veta! Har som sagt varit inne flera gånger för att få svar på min nyfikenhet! Tror precis som du att du är helt rätt för jobbet och stämmer in i Lycka Till kören!

Kram!

2011-02-10 @ 08:47:59
Postat av: EvaMarie

Ett stort GRATTIS till nya jobbet på SPortlife,du kommer att lyfta stället lite till,det är jag hundra på :)

2011-02-16 @ 08:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0