Torsdag...

Och snart helg!

Är ledig i helgen förutom mitt Zumba-pass på Lördag, ska bli skönt att bara ägna mig åt Lill-skruttan, inte stressa och skynda mellan dagis och jobb...

Veckan har varit (som förra) lärorik och utmanande. Det är en grym känsla när man känner att vissa bitar börjar falla på plats, och även när man får ta fram gamla kunskaper och erfarenheter för att applicera på en ny arbetsplats! Jag är så otroligt tacksam över att jag har fått möjligheten att jobba heltid med mitt största intresse; Hälsa och träning!

Har fått lugna ner mig i två dagar med träningen, har nån slags förkylning-på-gång-som-bara-inte-vill-bryta-ut..
Har varit så sugen på att köra Indoor Walking igen, är helt kär i denna grymma träningsform, som vi såklart  har på Sportlife Partille!



Har du inte provat så gör det nu!


Så nu sitter jag här, rastlös och dödstrött på samma gång, myskofta och raggsockar...

Det blir helt klart sängen innan 22, då mår jag nog super imorgon, eller hur???




Tröttis//M

Kommentarer
Postat av: Cecilia

shit Malin - du säger du är dödstrött och förkyld och ändå sitter du där DÖDSSNYGG....blir bara lite avis...mest är jag glad för din skull....Du är fantastisk tjejen!

Kram C

2011-02-17 @ 21:27:08
Postat av: Maria G

Visst e IW grym träning!? Så kul att du var med och bidrog med din härliga energi. Skulle du missa IW-passen på Partille så har Lindholmen också ;)

2011-02-17 @ 21:47:32
Postat av: Malin

Tack C! Du boostar mig alltid med dina fina kommentarer! En riktigt bra vän som lyfter mig!

Tack för att du finns!

Maria G- Tack för att du inspirerat mig med ditt pass! Du är en GRYM instruktör! Och visst kommer jag gärna till Lindholmen!!!

KRAM fina tjejer!

2011-02-17 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0