God helg...

Var det, men något kort dock,-)

Firade finaste Stina igår,  jag var "bokad" att köra en "Zumba-Strip", och shiiit vilket drag det var i brudarna;-)

Efteråt bjöd Stina på mat, bubbel och vin i sitt sjuuuukt snygga hus, och framåt natten drog vi iväg till Stenungsbaden... Ja, ni kan tänka er Stenungsbaden en lönehelg, och min första kommentar var; "var är brudarna?". Ungefär 70% män, och hälften av dessa verkade inte sett ett kjoltyg på länge...

Som tur är var det fullt ös på brudarna och dansgolvet var ett tag GLÖDANDE...;-)


Mera bubbel;-)



Lite suddigt där ja;-)

Idag har jag varit lite trött kan man säga, trots att jag inte drack allls mycket, men att gå och lägga sig vid tre-halv fyra är ju lite annorlunda för mig...

Imorgon är en annan dag som en viss Christer brukar säga, och för mig innebär den såklart jobb, jobb, fina jobb!

Tack fina Stina och alla andra som gjorde kvällen helt grym!

//M

Ps! Har jag sagt att jag är 100% earned? Har till och med en tischa som bevisar det!


Kommentarer
Postat av: stefan

Du e så jävla sexig

2011-04-25 @ 09:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0