Jul, jul stålande jul....?

Mat, klappar och myyysss!

Kan inte bli så mycket bättre...
Önskar att jag var lite piggare men jag tror nog att ännu en god natts sömn gör susen!

Signe är iaf en mycket lycklig unge med massor med nya grejor att stöka omkring med, och det är ju det viktigaste..;))

Är tacksam och glad över alla mina fina vänner som finns i mitt liv, ni betyder så mycket för mig!
Hoppas ni har en underbar helg!

Sänder också en tanke till min änglamamma, du finns i mina tankar varje dag...

Kärlek//M


Kommentarer
Postat av: sara

jag kollade på dina gamla inlägg, du hade lagt upp en gammal bild innan du blev mamma, otroligt vacker, du e fortfarande vacker .. kan du va snäll och lägga in gamla bilder på dig, och nya också är du snäll, din blogg är jätte bra!

2012-01-05 @ 00:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0