Vad driver mig?

Mycket. Svaren är många, några helt solklara och andra något luddiga.

När det gäller jobbet är det känslan av att gå hem efter en arbetsdag och kunna klappa sig själv på axeln, att känna den där känslan av att man är mer än lite nöjd med sig själv...

Som instruktör är det helt solklart all feedback från  medlemmar som gör att man älskar det man gör! Det är en häftig känsla att stå "där framme" och se när folk verkligen greppar och fullföljer steg och övningar.. '

Privat är det ju ingen hemlighet att min Signe betyder mest för mig. Mitt driv handlar om att jag vill ge henne en trygg uppväxt såklart, men också att jag visar henne hur viktigt det är att hon känner sig värdefull och älskad. Är inte det en människas rättighet?

När det gäller min egenträning så är det grymt viktigt för mig att inte ha ont i ryggen. Så förebyggande träning har ju varit A och O. Jag tycker heller inte om mig själv när extrakilona sitter som ett band runt midjan, tack och lov har jag lyckats träna bort det mesta;) Träningen är ju ofta som en slags terapi, jag balanserar upp mina tankar, samtidigt som jag är noga med hur jag ser ut. Jag vill inte vara trådsmal eller jättebiffig, men jag vill ändå kunna bära upp mina 176 cm med stolthet, likväl på insidan som på utsidan=)


Vad driver dig?

Kram M



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e ju sååå fantastisk!

Du instruerar på ett helt fantastiskt sätt, men du är inte så himla dålig på att skriva i bloggen när du väl har tid att skriva i den också.



Du e helt grym tjejen!



Hälsningar från en trogen zumba/gym stammis :)

2011-04-21 @ 22:11:26
Postat av: Malin

Tack Sandra! Från djupet av mitt hjärta- Tack! Du har gjort min dag!

2011-04-22 @ 11:12:33
URL: http://activemama.blogg.se/
Postat av: My

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 20:39:39
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0