Rastlös?

Dagens konstaterande; jag kommer vara grymt vältränad och ha ett skinande rent hem om jag ska fortsätta känna så här varje gång Signe ska vara ifrån mig, (vilket jag ju måste vänja mig vid)...

Blir galet rastlös och måste ju aktivera mig på något sätt... Så städa och träna verkar ju vara två sunda sätt...;)


Fixade en lunchsallad till mig och goa Paula;



Det blev en promenad i det fina vädret, sen tillbaka till gymmet där jag körde intervaller på bandet/crosstrainern, följt av lite magjobb....



Har rundat av kvällen med ett storstäd av köket, samt lite middag/kvällsmat!
Varmrökt lax med ägg och purjolöks-creme fraiche....




Imorgon kommer Lill-Strumpan hem och då ska jag pussa henne miljoner gånger!

LOVE//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0