Back on track...

Det var alldeles för längesen...

Men mycket har hänt, sånt som är FÖR privat att dela med sig här...

Så jag valde att ta ett brejk, samla ihop mig och hitta tillbaka till mitt bloggfokus; träning och såklart mammalivet!

Det roliga är att det ändå har tittat in en del massa människor hit, trots att bloggen varit död ett tag, men jag ska försöka bjuda på lite sköna inlägg framöver...!

Dagens träning blev ett pass i gymmet; axlar & rygg. Jag har ju blivit med PT och vi tränade förra veckan, så jag körde några av de övningarna ensam idag. Men gud vad tungt och tråkigt det var utan Johan vid min sida, (eller ja, han står mest bakom mig;-). Men jag gjorde mitt bästa och det är väl good enough?

 Längtar till min nästa PT-timme!




Mer om min PT-träning och mina mål får ni när jag träffat Johan nästa gång;)

Nu te och lite ostar!

//M


Kommentarer
Postat av: Jenny, Edwin & Wilmer

WOW! är det din mage? Grymt!!

åh vad jag önskar att jag också kunde träna med en PT! Fattar ju att en pt inte gör det där jobbet, som du gjort. Det måste man ju kämpa för själv. men jag behöver nån som puschar mig. jaja, jag tränar på och kanske senare när föräldrapennings dagarna e över kommer jag unna mig en pt.



Härligt att du är tillbaka! jag gillar din blogg!

Kram Jenny

2011-04-19 @ 22:02:00
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Shit - man får ju lite komplex när man kollar in här och ser en platt mage flasha mot mig..... ;)



Skoja lite....du är så fin, så fin....och ligger i.

Ps. jag vill också ha PT - skulle göra underverk för min mage...



kram på dig, fina Malin!

2011-04-19 @ 22:14:22
Postat av: Sana

Åååhh... Vill oxå ha en sån fin mage

min kropp är helt förstörd efter graviditeten

och är inte alls nöjd. :(

2011-04-19 @ 22:52:12
URL: http://thebeautifuldiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0