The weekend!

Fredagen fick avslutas med tapas & vin, och inte som planerat powerstrip...
Ibland får man helt enkelt tänka om, prioritera rätt och tänka realistiskt. Min kropp behövde vila efter den galan MRL:en, och det blev en riktig myskväll!



Lördagen blev en orgie i bitterhet och avundsjuka, över att jag inte var med i Stockholm och Super Saturday. Frossade i Åsa:s och andras blogginlägg, och svor (usch) på att nästa år, då minsann!
Känns ju lite sådär att lämna familjen och vara borta en hel helg, strax innan vi ska på semester...
Får helt enkelt tajma bättre nästa år;-) Kolla gärna in Åsas blogg för att se massa bilder från helgen!

Söndagen bjöd på en båttur till Marstrand!


Den vackraste lilla varelsen på jorden;-)


Daddy Cool:-)


Fika e gött!


På "sjön" blir man trött!

Finfin dag med A:na, tack för det!

Annars har vi idag inför resan köpt vaakumpåsar att packa i, storhandlat på apoteket (!) En redig bärkasse med mediciner till M & S, och jag köpte en tvål:-) Är glad att jag är i närmaste den mest friska person jag känner, speciellt när jag har två sjukisar i min lilla familj...

Nu närmar det sig,  9 dagar kvar för att vara exakt, och det ska bli så underbart!!! 
Har inte längtat så mycket efter nåt sen Signe barrikaderade sig i min kropp och vägrade att komma ut! Fast dumt att jämföra, för INGENTING kan slå den väntan! Men det här är det närmaste jag kommer;-)

Nu ska jag gräva ner mig, i kudden;-)

Längtish//M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0