Sova gott?

Ser ni vilken extremt stor plats jag har i sängen när Signe sover i mitten? Hon har inte hajat det där med att ha fötterna ner och huvudet upp, nä hon kör tvärs över stuket...

Sängen är 180 cm bred, känns inte riktigt rättvist att jag får sova på 40 cm....



Fast det sötaste var när hon klättrade upp inatt med sitt täcke och klappade på mig och sa "mamma jag vill sova i din säng"... Visst får världens vackraste göra det!
Då kan man leva med att sova som en sardin....;-)

Näpp, ner i tvättsugan!

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser precis likadant ut i vår 180-säng :-). Vår 2,5 åring är fenomenal på att breda ut sig och lika fenomenal är jag på att sova som en.....ja, som en sardin ;-)

2010-09-14 @ 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0