ja.....

Vad ska man säga....?

Vi har det fortfarande alldeles finfint...
Idag tog vi en paus i solandet och åkte till en stad i närheten, Iosepetra...
Inget märkvärdigt men skönt att komma iväg en sväng, fick köpt ett minneskort till kameran också (vi glömde ju det hemma), så nu kan vi ta lite bilder...

Nu när det gått ett gäng dagar (snart en vecka) så har vi fått tid att varva ner och verkligen komma ner i tempo...
Tänker mycket på Mina P, T & O... Ni finns alltid i mitt hjärta och jag tänker på er hela tiden!

Samtidigt stort Grattis till Julia & Fredrik som vi mötte upp på Landvetter, när de var på väg till Madrid, och där blev det visst en förlovning! Finare par och människor får man leta efter!!!!! KÄRLEK!

Kärlekshälsningar från Malin, Signe & Mattias!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja gud sååå skönt det låter! Ha en fortsatt mysig semester. Kram Löddegänget

2010-09-21 @ 20:47:23
Postat av: Elvira

jag är glsd för eren skull fortsätt att njuta den tiden ni har kvar!!!!

Kram och en stor puss till Signe!!!

2010-09-23 @ 08:28:44
Postat av: Julia

Tack för kärlekshälsningen! Jag hoppas att ni har det pricks så underbart som ni förtjänar de sista dagarna på semestern. Puss!!

2010-09-27 @ 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0