Fredagsmys & fånig björnbild...


Har haft en mysig eftermiddag/kväll med familjen Sandahl; tacos och fredagsmys med småttingarna. Alltid lika härligt att komma hem till dom, känner mig alltid välkommen och kan slappna av i deras sällskap!
Vilken tur att vi har så fina vänner!

Har dessutom fått en härlig puss virtuellt, på den här damens blogg! En härlig tjej som jag inte känner direkt, bara "stött på" (alltså inte raggat på) några gånger och som jag upplever som så härlig och go! Här får du en KRAM av mig!



Tänk vad vi kan sprida good feelings på nätet! I Like!


Kommentarer
Postat av: Beckis

GoseMollsan!



Kärlek via nätet friday night - LOVELY!



Bästa helgen till dig!



STOR kram/ Beckis



2010-10-15 @ 22:39:40
URL: http://rebeckavonz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0