Mörkt?

Ja, det kan man säga!
Efter första låten på mitt Zumba pass i Sportlife Partille idag blev hela huset svart. Typ strömavbrott liksom, så det blev att köra några låtar UTAN musik... Inte helt lätt på en Zumbaklass! Men efter en kvart-tjugo minuter kom strömmen tillbaka, och de som var kvar fick sig en rejäl genomkörare, hoppas jag!

Hade premiär för en ny Merengue-låt, "La Patilla", och en Punjabi bhangra-låt, "Tunak Tunak Tun"!
Grymt bra tempo i de båda, kör dom som fasta låtar from nu!

Efter minimal sömn igår och maximal insats HELA dan idag, blir det sängen nu... Klockan ringer 06.00!

Om du inte har nåt annat för dig kan du komma förbi Sportlife Partille, där jobbar jag mellan 07-15 imorgon, och kan förklara ALLT om avtal, frysningar, profit, uppsägningar, bokningar etc etc... Nåja, inte ALLT än, men det börjar ta sig...!

Älskar att lära mig nya saker!

Sist men inte minst vill jag tacka för alla fina kommentarer och mail...
Ni får mig att känna mig uppskattad och värdefull...

TACK!

Här kommer en ros-cupcake till er!



MUMS//
M

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack för ett grymt Zumbapass ikväll Malin, får se om jag kan gå i morgon. Du har fantastisk energi.

2010-10-20 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0