Borta bra...

Men hemma är allt rätt gött ändå:-)

Saknar redan värmen, den fina stranden och det turkosa vattnet. Lugnet och de trevliga människorna vi träffade under veckorna...

Men det är så skönt att sova i våran säng, (även om det inte blev så många timmar sömn inatt).
Det  jag saknat allra mest är våran mat. Riktig fil och riktigt grovt bröd, inte massa sockrade varianter som inte är nåt för mig.
Känns som jag lagt på mig minst 5 kilo på två veckor, och då har jag ändå tränat några pass i veckan!

Men men, skitmat är skitmat och nu har vi fyllt kylskåpet med BRA vanlig mat. Potatis, palsternacka, fisk och massa annat gott!

Ska skriva ihop en liten rese-recension senare, men nu ska jag ta och spana igenom Zumba-Party låtarna till rosadygnet24timmar som äger rum imorgon!!!

Gokväll!//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0