Sömn....

Gick och la mig med Lillan igår 20.30. Hon fick sova bredvid mig i "stora sängen". Inte för att hon inte ville sova i sin egna säng, utan för att lilla Mamman behövde en liten hand att hålla i...
Ibland vill man bara vara nära, känna den lillas andetag, snusa i lockarna, pussa de goda runda kinderna.

Usch, jag vill inte att hon ska bli stor!
När hon ligger i sängen är hon så lång, och jag minns så väl när hon var en ettåring med blöja och hur hon sparkade i revbenen när hon låg bredvid...

Stora tjejen nu....



Det är ju samtidigt så fantastiskt att se henne utvecklas, lära sig räkna, skriva sin bokstav, sjunga sånger och att se henne när hon dansar omkring på Funky Kidz .
Hon har verkligen förändrat mitt liv till något värdefullt och fint.
Livets bagage blir till ingenting när jag tänker på min lilla Myra.


Coolingen....


Veckan har inte varit en lätt match på något sätt, har ju känt mig krasslig till och från, och typiskt nog hade jag tagit på mig två extrapass, en Zumba och en MRL. Men med en positiv inställning fixar man det mesta. Och tro det eller ej, men jag måste ha svettats ut basciluskerna, för nu känner jag mig bra!

Det bådar ju gott inför kvällens övning med "Sportlife DanceCrew 2010", inför Fitnessfestivalen 11-12 December!

Önskar dig en underbar Fredag!

//M




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mmmm så rätt, så rätt....samtidigt som det är underbart att se sina barn växa upp och utvecklas - så vill man hålla kvar NUET - de är ju så mysiga PRECIS NU....:)



btw...min Gustaf har storlek 34-35 i skor nu....jag har 37 - du fattar va?

kram på dig, härliga Malin

och puss på Signisen....:)

2010-11-12 @ 10:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0