Mikrofonk*t.....




Såg inte programmet i Lördags, men har kollat i efterhand... September gör en helt grym version av Petters "Mikrofonkåt". Att tjejen har en fantastisk pipa är det väl ingen som kan neka till. Skön version av en skön låt. Nu väntar vi väl bara på Nåt gemensamt projekt dem emellan; Petter feat. September... Eller varför inte September feat. Petter?

Annars har dagen varit Älgfärsbiffar med rostade rotsaker  och Tzatsiki, en vild, dansande Signis, och lite annat Gott & Blandat... Blev ingen träning idag då jag prioriterade familjen och dessutom har jag en taskig känsla i halsen... Har ju lyckats undvika att bli sjuk på ett bra tag, och håller tummarna för att mitt immunförsvar lyckas hålla upp garden den här gången också...!

Imorgon kör jag två Zumbapass, Först ett företagsjobb och sen min vanliga på Backaplan, så hoppas hoppas att jag är på topp imorgon!

Kram på er alla i vinterkaoset, visst är det lite mysigt ändå?;-)

//M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0