Hemma igen...

Efter en lååååång stund på Barnakuten med Signisen...

Hon fick inhalera 4 gånger totalt och det blir lång väntan mellan gångerna då man ju måste se hur hon svarar på behandlingen. Men efter fjärde gången så fick vi åka hem, nu ligger hon och sover tungt men är fortfarande lite andningspåverkad, så vi får se om vi måste åka in inatt igen eller om det bara tar lite tid innan det lugnar ner sig...

Min lilla goding... Så duktig hon är, håller till och med i "masken" själv, charmar läkare och sköterskor, som varje gång när vi är där påpekar hur glad och positiv hon är trots den tunga andningen...

Just nu sitter jag vid datorn, dricker helgens kvarglömda julmust direkt ur flaskan, och läser mina favoritbloggar och nu skriver jag på min egen...

Härligt att läsa att mina bloggsystrar har det lite stökigt både i rum och liv;-)  Speciellt när jag allt som oftast tycker att de har så glammiga liv, och ibland är lite avundsjuk (men inte missunsam!)  på alla grejer de är med om...;-)

De här två brudarna får mig att skratta typ vid varje inlägg, så läs gärna deras bloggar om du också vill få dig ett flabb!
Åsa Gruppträningskoordinator på Sportlife och skapare av egna träningskonceptet POWERSTRIP
Rebecka- BodyBalance & Yoga instruktör på Sportlife

Nu ska jag natta mig själv, får se om det blir nån nattlig resa till Östra, hoppas INTE!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0