BODYBALANCE™...,,




Bästa huvudvärkstabletten! Ett pass (med ett skånskt lyckopiller som instruktör) får ALL huvvärk att släppa! Har inte huvudvärk ofta, men när det väl kommer så beror det oftast  antingen på vätskebrist och/eller "spänningar".

Så istället för att stoppa i mig kemi, försöker jag att lösa det själv med att tex gå på ett  BODYBALANCE™- pass!

Funkar varje gång!

Har en grym träningsvärk i Hamstrings (baksida lår) sen gårdagens sinnesjuka MRL, så vissa positioner var värre än andra;-)

Har skrivit det innan, men jag tycker verkligen att personer med stressvärk, migrän, sömnproblem och så vidare, skulle få den här formen av friskvård på recept!

NAMASTE!

//M



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med om ALLT Malin.....jag älskar BodyBalance - det gör underverk, verkligen....Namaste - kram

2010-11-23 @ 19:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0