No zumba for me:(

Fortfarande sjuk, blev ingen Zumba ikväll och min kund fick jag lämna återbud till...

Det här är nackdelen med mina jobb...
Jag ska ju sluta ute på salongen och har börjat jobba med administrativa uppgifter och marknadsföring, och då är det ju inte lika "känsligt" som när man har inbokade kunder...

När man jobbar som instruktör blir det också ett himla meckande när man blir sjuk, jag har en regel och det är att jag aldrig kör pass när jag har feber. (eller är magsjuk men det känns mer som en självklarhet).

Som tur är har man folk  som ställer upp, tyvärr är vi ju inte så många utbildade Zumba-instruktörer än, så det är svårt att täcka up för varandra när nån blir sjuk...
Men då får man slänga ihop en "Afro-latin" klass istället, som gulliga Jane gjorde ikväll när hon täckte upp för mig, TACK!

Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon, har en MRL 11.30 som är svår att lösa....

Håll tummarna att jag är feberfri!



Jättekul att vara sjuk när solen skiner. Jättekul verkligen.
Men det finns värre saker, såklart.

;)M

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Du ser fräsch och vacker ut som vanligt trots sjukdom!! :) Hoppas allt är väl med dig i mina hemtrakter Partille! Född och uppvuxen där. Ha det så härligt och jag håller tummarna för att du ska bli frisk!! Kram på dig.

2010-05-19 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0