MRL+ZUMBA = Fitness 100%

Har haft ett Fullbokat MRL-pass med tokigt mycket svett och grymt taggade deltagare!
This day so far, får se vad resten av dan erbjuder, Lillan sover midda just nu, kanske blir en sväng på Allum sen...;-)

Igår var det premiär för min Zumba på Sportlife Backaplan, det var crazy, svettigt och alldeles underbart!
Känns bra ända in i magen!
Och man ska ju gå på sin magkänsla, right?

Fick en härligt svettig kram av en deltagare efter passet, som tyckte jag gav såååån bra energi, man tackar! Varning för skryt där, jag vet, men det är ju sån feedback som vi instruktörer LEVER för.....




Hör av dig till mig om du är sugen på att prova!!!

Sportlife har även ett Sommarkort nu, träna hela sommaren för 995:-!

Grymt bra erbjudande...!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0