Hit me!


Har änna inget riktigt att skriva om ikväll...

Kan ju skriva att jag hade en grym klass ikväll, men det har jag väl skrivit så många gånger att det börjar bli tjatigt;-)

Jag kan ju också skriva att jag har jobbat idag med att översätta kopplingsbeskrivningar från englisch till svanglisch, men det är väl inte så kul att läsa om...

Eller så kan jag skriva att min dotter är inne i en sjukt charmig fas, där hon ena stunden säger "mamma jag älskar dig, till att byta inriktning helt och slänga sig handlöst på golvet och gråta STORA tårar om hon inte får som hon vill... Trots kallar vissa detta tillstånd, jag kallar det migrän.

Vad sägs om lite frågor, förslag på ämnen etc som kan liva upp denna blogg lite???

HIT ME!

Här är en gammal goding, jag skrattar ihjäl mig!


Kommentarer
Postat av: Amundmathea

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-01-11 @ 08:36:57
URL: http://amundmathea.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0