Det sitter på fötterna...

Huvudet upp och fötterna ner...

Jag brukar ha rätt bra koll på det här med huvudet vad gäller smink och hår, men det har varit kaos på fotfronten ett tag...
Har varit så svårt att få till det med BÅDE kläder och skor, har minst sagt svåra fötter, stora och knöliga!
Så jag har prioriterat bekvämlighet (dvs nike sneakers, vita, halvsketna,) framför vampighet, med resultat att  när jag klätt mig färdigt så kan jag aldrig matcha med ett par snygga skor!

 Har ränt i skoaffärer hur mycket som helst det sista och precis när jag var beredd på att kasta in handduken för gott och inse att jag får köpa ett par klumpiga ecco och definitivt sätta mig i kärring-facket, då hittade jag dessa!

Sportiga, fräsiga och samtidigt läckra! Visst, dom är inga vampskor men snygga och bekväma, precis vad jag letade efter!




Självklart fick Signisen också ett par, ursöta satinljusrosa Retro Nike!



Vi har haft en underbar helg, förutom att Signe var lite sjuk (det gick snabbt över)!

Är så tacksam över allt, tänker inte ta någonting för givet!

Hoppas din helg varit fin!

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0