Sportlife Konvent 2010


Ja, vart ska man börja....?

 Är så full med intryck och inspiration, energi, och positiva tankar...

Om tanken med det här konventet var att vi instruktörer skulle få med oss allt detta så har dom verkligen lyckats!

Det var svinkul, tokjobbigt, förlösande (!), kärleksfullt, slampigt, passionerat, det finns hur mycket som helst att säga!

Dessa 3 fina tjejer invigde hela konventet, Kristin, Inger och Anna-Maria!
Grymt gjort tjejer!




Grymmaste Sara körde en MRL på rockigt vis med bara rock-låtar! Så otroligt bra!


Vissa biter ihop och ser helt crazy ut....



....Medans vissa andas djupt och är lika snygga som vanligt... Nathalie tyckte inte det var lika hårt som Magnus....




Miss Fräsch herself med som alltid ett leende på läpparna!



RPM® GOTT & BLANDAT Jimmy Andersson & Tomas Welin



Linda med sin grymma dansklass "Just Dance"



Hotski Mamski Åsa körde sin klass POWERSTRIP®  kolla in hennes sköna blogg här

Jag har inte skakat rumpa så mycket på evigheter som jag gjorde denna dag.
Känner mig helt konstig, kan man själv-skaka loss mjälten?
Kan man "snaka", "grinda" (läs: grajnda) så mycket att innanmätet åker runt därinne?
Känn som att jag svalt mjölkskummaren när den var på.

Fast det är konstigt nog en skön känsla. Det bästa var att jag blev lite "omvispad" i huvudet också!
Kasta moralen var något av det första som Åsa sa, och det är väl himla bra!?
Att få ta en stund och bara få vara människa, och lite slampa...


Så TACK alla som var med och gjorde denna fantastiska dag (och kväll) till vad den var!

Ser redan fram emot nästa år...!

Nu ska jag försöka lägga rätt mina inälvor, har ju faktiskt klasser ikväll!

Slamp it!

M



 





Kommentarer
Postat av: Fia

Har själva blivit lika inspirerad i helgen. Underbar känsla!! :-) Fick med mig att det ska komma från hjärtat. Det tar jag med mig. Kram!

2010-03-29 @ 11:58:33
URL: http://misssophie77.blogspot.com
Postat av: Slamp-Åsa

Tack för att du var med! Grymt uttryck du har myntat - Slamp it!! Haha.. Kärlek/ Å

2010-03-29 @ 12:40:41
URL: http://www.dansaskrattaleva.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Åh - så häftigt kul det ser ut att ha varit - måste bara vara sååååå inspirerande att vara med på så grymma pass. Vet ju själv hur GLAD/UPPRYMD/INSPIRERAD man blir när man går på bra pass....det här måste varit fantastiskt.

kram från mig

2010-03-29 @ 13:14:32
Postat av: Magnus

Jag tyckte inte alls det var jobbigt... hmmpfh

2010-04-01 @ 16:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0