Frukost, tvättstuga och så lite huvudvärk...

En stor kopp té, två solrosmackor med ost, en tallrik fil med Paulun-Musli samt en alvedon och en ipren...
Känner mig lite lite snuvig och har världens huvudvärk...!

Så det får bli en lugn dag idag, lite tvätt och städ som ska fixas.
Är lite sugen på att träna men som vanligt vill jag mer än min kropp, måste börja samarbeta dom där två....!

Det är så mycket jag vill hela tiden, har nog aldrig haft tråkigt i hela mitt liv...
Det har ju snarare varit så att jag velat FÖR mycket,
hoppas jag lever länge och blir rik som ett troll så jag kan göra allt jag vill!

Slamp it up!
(är det någon som märkt att "slampa" är mitt nya favoritord?, tack för den inspirationen Åsa!)

M








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0