Återhämtning...




Min kropp har blivit grym på det här med återhämtning.
Träningsvärk sitter inte i särskilt länge, "molandet" i benen försvinner också fort...
Tror det beror på att jag blivit väldigt noga med att få i mig mat (eller i värsta fall en proteindrink/Gaino), samt att jag dricker enorma mängder vatten. Har även dratt ner på sockret och vitt mjöl, och känner mig "renare" och starkare än på flera år.

Bra Träning kan verkligen ge resultat, och jag fick ännu ett bevis på det idag! En tjej kom fram till mig efter min MRL, och sa att jag (!) hade gjort så att hon äntligen gått ner i vikt. Hon hade försökt med allt innan och ingen trodde att hon skulle klara det denna gång när hon bestämt sig för att träna bort sina extrakilon. Jag har sett henne på typ VARENDA pass det sista, och är glad för hennes skull att träningen ger så bra resultat! Intervall träning är grymt i förbrännings-synpunkt (gillar inte det ordet, men okej).

Körde som sagt MRL idag, och så blev det att hoppa in på en Zumba i eftermiddag, så min återhämtning blir nu långt ifrån dygnet, då jag ju har MRL imorgon 12.00...

Men det ska gå, har så mycket mental energi som jag ska plocka fram och förmedla till mina deltagare, och mig själv...


Så nu blir det natten, sömn är absolut det bästa för återhämtningen!

Sov Gott...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0