ArmyTraining

Idag har jag, Annelie och Christine provat ArmyTraining!


Passbeskrivning:
Army Training
Ett hårt och effektivt pass med övningar och idéer hämtade från bland annat den amerikanska militären, brottning och gymnastik.
Ett väldigt utvecklande och roligt koncept med både konditions- och styrkedelar där du får utlopp för din lite militäriska sida och en garanterad möjlighet att köra järnet."


Det var det jobbigaste pass jag någonsin vart med om. Som instruktör känner man ju alltid att man vill prestera bra, för att liksom vara värd sin titel;-)( Ska absolut säga att jag gjorde mig mer än till åtlöje. Som tur är bryr jag ju mig inte om sånt, jag bjuder på mig helt enkelt!!!).

Passet började med uppvärmning i ganska högt tempo, jogg och höga knän, back-kicks och box. Och redan där visste jag vart det skulle hän. Åt skogen, in i väggen, call it what you like.

Lurade med mig dessa två alltid lika glada  damer! Annelie & Christine, ni var grymma!


Det var iallafall ett helt grymt pass, grym instruktör, Jim Berg, som förklarade bra, pushade grymt och upplägget och musiken var super! (Tack Jim, vi syns till Hösten!)



Passet tar sommarledigt from nästa vecka då sommarschemat startar, men det går att träna ArmyTraining på andra anläggningar under sommaren!

Tycker absolut och såklart att man ska prova på detta grymma pass! Jag tycker inte att man ska gå på Armytraining om man är helt otränad, det är lite för HÅRT för det, men gillar man träning som är hård, utmanande, enkelt uppbyggt, ingen koordination och massor med adrenalin-kickar, då ska man prova!

Lyckades sträcka min ljumske under passet, i slutet, typiskt!

Har masserat in min grymma liniment salva från Thailand, vill inte veta vad den innehåller, men grym är den. Har en känsla av att jag lär behöva den imorgon innan Zumba:n...


Ska bli spännande att se om jag kan röra mig imorgon!

SIR YES SIR!

//M




Kommentarer
Postat av: Jim

du gjorde inte alls bort dig, däremot kan du kanske utvecklas en bit till.. :D

Det är de passet är till för! :)

STORT tack för din närvaro, superskoj å ha dig med tjejen!!

Kramar

2010-06-15 @ 22:54:00
URL: http://jl-inspiration.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack själv snälla, ödmjuka du;-) Ser fram emot att se dig på Zumban snart? KRAM

2010-06-16 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0