- sovtimmar.

Ligger definitivt på minus vad gäller sovtimmar.
Lillan vaknade vid fem, hostandes och ledsen. Försökte somna henne igen men hostan vann.
Bara att gå upp och fixa frukost och honungsvatten till henne, och nu sitter vi här i soffan.
Jag med gröt och datorn i knät, Signe tittar på Dora...

Dagens....

Trevliga!
Jag har en ledig förmiddag så Cissi kommer hit och jag ska fixa hennes nails!
Ska bli kul att träffa henne och snacka lite...

Pass!
MRL 11.30 Sportlife Partille
Härligt lunchpass med härliga Partille-medlemmar!

Måste!
Handla! Finns ingen keso, avokado, Brämhults eller mjölk, katastrof!

Intressanta!
Robban kommer hit ikväll och har mini-kurs i Adobe-uppdateringar, Photoshop & Indesign.
Får nog bjuda på min paradrätt; Torsk med parmesanrisotto, sparris, tryffelsås och knaperstekt bacon...
Så får det bli!

Hoppas DU får en underbar dag!

/M


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud va roligt och läsa om er!! ni är för härliga!!

//Löddeborna!

2010-06-03 @ 07:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0