ZUMBA-BABY!



På begäran, min nuvarande låtlista!

Anthem                                  Zumba
Que te Mueve                         Zumba
Las mujeres lo bailan bien       Zumba
Zumbando                             Zumba
Salome                                  Zumba
La Cumbia(we do the chacha) Ivory remix
Waka Waka                           Shakira
Buttons                                  PCD
Mon Bled                               Mohammed Lamine & Chebba Maria
Gimmie Gimmie                     Beenie man
Bring it on girl                        Zumba
Zorba                                    Zumba
CoolDown                              Zumba

De låtar som det står Zumba intill, är låtar från våra instruktörs-skivor, där står det ingen artist.

Tack alla ni som förgyller mina Onsdagskvällar i Partille!
Det är verkligen underbart att få skaka loss med er, och tack för alla fina ord!

Jag får verkligen sån energi av er!

//M


Kommentarer
Postat av: Paula Ericsson

Du e verkligen en grym instruktör! Har fastnat totalt för "ZUMBA". Tack Malin

2010-07-22 @ 12:45:52
Postat av: Betty

Hej =)



Var på ditt pass igår, första gången jag var på ZUMBA och jag är frälst ;)

Hade rysningar ( ! ) i kroppen vi flera tillfällen igår för det var så himla härligt och så himla roligt!!!

Superfin blogg förresten =)



2010-07-22 @ 18:11:33
Postat av: nadin

Tack för låtlistan:)Vet du om du kommer att köra Zumba på Backaplan till hösten?Hoppas hoppas verkligen det:)HAR träffat nu en del ZUMBA instruktörer men det finns inte som DIG...de verkligen försöker men DU ÄR BÄST!!!

2010-07-23 @ 21:56:41
Postat av: Malin

Tack allihopa för era fina ord! Jag har alltid höga krav på mig själv och vill så gärna förmedla den rätta "ZUMBA-KÄNSLAN" (rysningar), så det är så kul när det visar sig att mina ansträngningar går hem! NADIN- Jag kommer att köra zumba på Backaplan i höst, Onsdagar i Partille har jag bara lånat i sommar av en tjej som heter Sofia , och hon tar tillbaka klassen till höstchemat! Fortsätt zumba tjejer, det ger så mycket gott både för kropp och själ! KRAM på er!

2010-07-24 @ 09:58:30
URL: http://activemama.blogg.se/
Postat av: nadin

YES!!!Vad glad jag blev av att höra att du ska köra ZUMBA på Backaplan:)Riktig bra dag idag-min älskade son fyllde 5år.....helt ofattbart hur fort tiden går...BTW DIN FLICKA ÄR HUR SÖT SOM HELST:) See ya soon

2010-07-24 @ 23:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0