Träna med mig!



Kom och träna med mig! Ni slutar väl inte träna bara för att det är semester???


Måndag 18.45 MRL Partille
Onsdag 17.00 MRL & 19.00 ZUMBA Partille
Fredag  12.00 MRL Domkyrkan

Hör av dig om du vill gästa mig och inte har kort på Sportlife!

Kommer bli en bra träningsvecka det här! Ryggen känns mycket bättre så det blir styrketräning för den i veckan, här ska det "byggas" muskler! Är lite för obalanserad i mage/rygg, det blir lätt så att man blir starkare i magen, och det är inte så bra. Så nu är det "balansering" som gäller!

KRAM! M



Kommentarer
Postat av: Therese

ZUMBA såklart!:) Bokade in mig när jag jobbade natt i helgen, det verkar vara i den tiden man ska vara ute för att få en plats, haha.... CU!

2010-07-27 @ 02:07:05
URL: http://cazadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0