Kuggad....




Kuggade på uupkörningen igår. Allt gick bra, förutom att herr inspektör tyckte att jag körde för fort...
Tydligen har jag en tendens till att öka hastigheten så fort jag  ser nya hastighetsskyltar...
Synd att kugga på en sån grej, men hastigheten är ju det som dom kollar hårdast, och det har jag all respekt för!

Det trista är det är sån vansinnig kö till ny uppkörningstid, så det dröjer 4(!) veckor tills nästa tid! Surt att gå och vänta hela semestern, men men, mitt liv har inte varit någon räkmacka hittills, så varför skulle det bli det nu;-)?

Slut med tråkigheterna, Efter den trista uppkörningen,  var jag på rep inför Sportlifes medlemsfest på Fredag!
Jag och tre fantastiska galningar har blivit koreograferade av coola Åsa, och ska showa off på scen med en "Zumba goes Strip". kommer att bli hur grymt som helst! Signe fick vara med när vi övade, och med godis som muta och lite organiserande av Åsas nagellack så gick det fint...


Signe startade Sommarlovet/semestern med att vakna 7.20 idag! Vet inte riktigt om dockan har klart för sig vad som gäller ang. sovmorgon på sommarlovet, så jag får nog ta ett snack med henne idag.



Hoppas DU får en fantastisk Lördag!

M



Kommentarer
Postat av: Anna

trist med uppkörningen. Men det e bara att ta nya tag. Klart vi hade sett fram emot ett besök! Men ni kan ju komma ändå. Det e såå mysigt när ni e här. Kram från Lödde

2010-07-10 @ 09:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0