Jag har fått en bil!!!!



Det är sant!

Matte har köpt en bil till mig som jag får på Fredag!

En liten Renault Clio, som jag kan fräsa runt i!
Känner mig som ett barn!!!!

Jag har inte direkt tänkt ha en "egen" bil, det känns som att det ska räcka med en i familjen, men jag tror nog att Matte tycker det vart lite joxigt de sista två veckorna...

Så jag är så glad!

Lovar att ta kort på det lilla underverket, som jag ska ta hand om på bästa sätt!

Tack Mattias, utan dig hade jag nog inte haft körkort ens, och definitivt inte en bil!

Tacksam, jag? Det kan man säga!!!

Tut Tut!

//M



Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis!! Vilken man du har!! Löddekramar!!

2010-07-27 @ 22:29:21
Postat av: Anonym

2010-07-27 @ 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0