Galet!

....Kul att jag klarade teoriprovet igår!  Är så glad över det att det går som en rysning över min rygg så fort jag tänker på det... Har verkligen pluggat hårt och lagt ned mycket tid, så klapp på axeln på mig själv!
Nu är det "bara" ett prov kvar...



...Apropå rysningar över ryggen så bestämde denna kroppsdel sig för att kajka ur lite lagom på min MRL igår:-(
Kände att det "knäppte" till lite under passet, så Zumban som jag körde efter, blev en ansträngning utan dess like på grund av detta... Som tur är var det 70 pers som alla gav mig massa skön energi så ibland glömde jag av att jag hade ont...

Men imorse fanns det inget som kunde få mig att glömma... En kniv i ryggen, kan man säga.

Nåväl, "man får ta det onda med det goda", som min mamma brukade säga, och det finns väl en poäng i det!

Synd bara att jag inte kan ha mitt pass imorgon heller, men som tur är har man fantastiska receptionister som hjälper en att ringa runt, samt schyssta instruktörer som hoppar in! TACK!

Så det får bli en lugn, fin helg. "Bara Vara" som det så fint heter!

Dessutom planerar jag att knöka i mig mycket fika, pasta, potatis och andra härliga kolhydrater. Fröken tvärtom ni vet... Tänker inte göra någon grym utläggning om denna rådande kolhydrat-hets, det har Åsa redan gjort.


Bra vanlig mat och motion? Kan det funka?


Vissa människor vill helt enkelt ta genvägar, och inte "göra det" på riktigt. Det får stå för dom men inget jag står upp för.

Puss godingar!
//M



Kommentarer
Postat av: Felicia<333

Gud va kul att du klara teorin, you go girl :-)

2010-07-02 @ 08:10:18
Postat av: Anna

Grattis !! kram från alla oss i Lödde!!

2010-07-02 @ 09:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0