Release me...

Imorgon smäller det!

Kör mina första pass på nyöppnade SPORTLIFE PARTILLE

Aerobics 16.00
MRL 18.45

Läs om passen här


Tror att jag har gjort pass som passar för en ny anläggning, då det ofta kommer många i början som inte har så mycket träningsvana....
Men vi får se, det är spännande att se vilka som kommer!
Har iallafall gjort passen ganska enkla, men ändå tuffa, och musiken är jag riktigt nöjd med!

Det är allt lite pirrigt...
Har ju gjort detta hundratals gånger innan men det var ju ett tag sen sist, så bara jag får "klara" av de där första passen så ska allt nog flyta på som förut.

I och med instruktörjobbet har jag ju tänkt att ta min träning till en ny nivå, med mycket fokus på maximal utdelning, kost och  mental-och rörelseträning.

Känns bra att starta året såhär, nya mål, nya möjligheter och härliga kickar!

Åh vad jag längtar till imorgon!

//M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0