Färdig....

Nu är det gjort!

Båda passen gick bra, förutom lite rundgång och stereo-stul, men det får man räkna med på en sprillans ny anläggning!

Jag är nöjd, ska fila på några ändringar, och jag är
DEFINITIVT HELT SLUTKÖRD!

Så det blir sängen nu, sova sova sova, för imorgon vickar jag DansAerobic på Sportlife City (Domkyrkan)!

Jag undrar ju om jag kommer upp ur sängen imorgon, men det får vi ta då...

Kram på er, sötnosar! Och tack för alla lycka till, dom har peppat mig!

/Malin



Det är ju JAG som är Aerobic-smurfen!!! Äntligen har jag hittat mig själv!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Härligt att det gick bra....höll tummarna för dig. Ska köpa kort på sportlife tänkte jag - ska bara kolla hur jag ska köpa, jobbet betalar ju en del.

Kanske jag kan få till och träna för dig någon gång då - hade varit såååå kul



kram kram....

ps. hoppás du kom upp ur sängen idag...hihi

2010-01-05 @ 09:57:33
URL: http://sisselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0