Holy Macarony

Åh, Heliga makaroner, vart ska jag börja?

Har haft två grymma dagar i instruerandets skepnad!

Mrl:en på SPORTLIFE PARTILLE i måndags kan endast beskrivas med ett ord: MAGISK!
Energiska deltagare, massa positiva energier flödade i en fullproppad sal, JAG ÄLSKAR!

Fick vicka ett DANSAEROBIC-pass ikväll på Sportlife City Domkyrkan, och det var ett helt gäng Broadway-dansare, Britney-dyrkare och PASSION DRAMA GLÖD var våra ledord i en timmes lång dansorgie.
Ibland kommer man så galet NÄRA, Det är precis som att man talar ett speciellt språk med varandra, som ingen utanför kan förstå...

Kalla mig dramatisk, men det är ju det jag är så det gör mig inget!

Dessutom har schemat för årets SPORTLIFE konvent för alla instruktörer kommit ut, och det är fullspäckat med grymma klasser, inspirerande föreläsningar, verkligen nånting att se fram emot!

Som ni märker är jag sjukt nöjd över att få vara en del av detta underbara team och företag!

Dessutom är Mattias "gamla" lägenhet såld nu,
http://www.hemnet.se/beskrivning/593076?r=3

Känns bra att vi kan lägga detta projekt bakom oss, det kommer ju snart nya......

Njut av livet kära vänner!

//M



Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis!

2010-02-17 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0