Ojoj....

Vilken dag!

Jag och Sessan startade dagen soft; käka frulle, kolla lite SYTYCD youtube-klipp (hon måste ju drillas i tid), och sen fixade vi iordning våra pepparkakshus. Jag vet, lite i senaste laget, men vi är ju lilla familjen upp-ochnerochhursomhelst, och då gör man saker som man VILL.



Sen bar det av för lite nyårs-shopping, (inga kläder dock då vi bara ska vara hemma och det funkar bra med nån gammal trasa), men massa mat!
Oxfilé, pilgrimsmusslor och lite annat smått och gott blev det, samt lite bubbel och fin-vin på "vin-affären";-))

Men, vilken hysteri! Alla var ju som galna både på Ica Maxi och på systemet! Jag brukar ju ha lite bättre framförhållning, men då det just blev bestämt att vi stannar hemma och firar, så blev det lite i-sista-stunden... Är alla helt oplanerade på nyår???


Trött tjej efter nyårs-shopping,-)


Nåväl, lite receptionsjobb samt ett Zumba-pass blev min eftermiddag/kväll, och nu sitter jag här, helt slut;-)

Startar dagen imorgon med årets sista ZUMBA, ska bli sååå kul! Ska tex dela ut pris för "bästa rumpskak", bara det liksom! Kan ju inte bli något annat än succé!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0