Mycke...

Pepparkaksbak på dagis, utvecklingsmöte, mixa musik, öva inför Zumbashowen, öva inför grymme showen, tvätta, städa, handla, plocka, laga mat, skrapa bilen, ha pass, hämta, lämna, gosa, duscha(!), jobba......

Ja, det är mycke nu!

Och jag älskar det! Total uppladdning inför helgens Fitnessfestival, och såklart Sportlife Winter Challenge!
Alla i gruppen har lagt ribban högt, vi ska vara tajta, välsynkade, och bjuda på en grym energifull show!

Men, även om jag älskar detta hur mycket som helst, så ska det bli lite skönt när det är "över"...
Det blir ju lite väl mycket och intensivt inför en sån här stor grej, så jag skulle nog inte vilja ha det så här riktigt hela tiden;-)

Det som är absolut roligaste med det här är att jag hittat tillbaka till glädjen och passionen i dansen, ...
Som instruktör är det inte riktigt samma sak, då ger man så otroligt av sig själv på ett annat sätt, man uttrycker det man vill andra ska känna, med dansen blir det mina, (eller koreografens) känslor och uttryck som ska synas i kroppen. Jag har bara musiken och mina rörelser att använda mig av...

Underbart!




Så, total fokus på teknik, uttryck, explosivitet...

Du kommer väl?

SPORTLIFE DANCE CREW

FitnessFestivalen Lördag 17.15
Sportlife Winter Challenge Söndag 11.25

SWEAT//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0