Tänk vad det kan gå upp och ner... Livet a...

Tänk vad det kan gå upp och ner... Livet alltså. Inte hissar eller rullgardiner, om ni nu trodde jag menade det..? Nä, jag menar ju det här tillstånd som vi kallar livet, det härliga underbara livet. Har en jobbig grej i mitt liv som äter upp mycket av min positiva energi, och första halvan av den här dagen var verligen SKIT! Jag vet att det är mycket snack om energier och sportlife hit och sportlife dit, men det är verligen nåt jag brinner för och nåt jag mår riktigt bra av! Förra onsdagen var jag lite sjuk så det blev inte riktigt den där "edgen" på passet, men idag kände jag att det verkligen var dags för lite "energi-tankning"! Och vad gör man då man vill HA energi? Jovisst precis, man GER energi! Och jag fick så mycket tillbaka! Så nu kan jag ta hur mycket skit som helst resten av veckan;-) Älskar verligen mitt jobb på Sportlife, och när man dessutom möts av världens bästa Kollegor, ja ni fattar;-) Så omge dig med människor och saker som får dig att må bra, och framför allt, GIVE SOME ENERGY! PUSS/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0