Tack!

...Alla ni som stöttar, hälsar och skickar kramar till oss och min lilla Signe!

Jag fick ju åka till akuten (igen) med en medtagen och andningspåverkad liten Signe. Denna gång på grund av en förkylning som påverkar de små luftrören så pass att hon troligtvis håller på och utvecklar Astma.
Kan "bara" vara förkylningsastma, eller så kommer hon att utveckla kronisk astma, time will tell.

Jag vet ju att det finns så mycket värre saker här i världen att råka ut för än astma, men att se dessa små liven på Östra/ Astrid Lindgrens barnsjukhus kämpa, några med ett gipsat ben, andra med hårlöst huvud och man kan ju bara gissa sig till vad de små och deras föräldrar få gå igenom...

Men jag tycker ändå att det är jopbbigt, hade önskat att hon fick vara fri  från ALLT vad sjukdomar/alllergier heter, det är en pärs för en sån liten människa att vara på sjukhus i flera timmar och inhalera, få chortison, bli väckt´och undersökt och så vidare...

NU är iallafall den lilla gräshoppan pigg som en liten lärka! Pratar HELA tiden, hoppar och studsar som en liten pingpong-boll, och vill ha allas uppmärksamhet hela tiden!

Har jag förresten sagt att hon är ganska lik mig?

KRAM //M




Kommentarer
Postat av: theres

Ja malin, jag har gått igenom precis samma sak med anton. Det finns dom som har det värre men det gör ont i hjärtat när man ser att ens barn har det jobbigt. Det där med att prata oavbrutet och bli pigg, ja dom blir "höga" på allt kortison och luftrörsvidgande mediciner ;-) men bara det hjälper dom så. Hoppas att ni bägge kryar på er och snart blir bättre. Kram tess

2010-08-02 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0