Sommarlov!

Sovmorgon...



Var i mina old neighbourhoods idag! Och träffade gamla klasskompisar och deras barn!



Jag och Veronica



Jag och Madelene


De två brudarna har jag känt sen i ettan!
Det blir ju typ... 22 år!

Hoppas min dotter får vänner som mina, som man lär känna när man börjar skolan, och sen håller kontakten med...!



Signe tyckte katten var roligast...

Tack för dagen vänner!

Och såklart även Maria, Micke och Paula som var med;-)

Ikväll ville faktiskt Signes farmor låna den lilla gosungen, så det får bli en bio med middag på Danilo för päronen ikväll;-)

M


Kommentarer
Postat av: Svärmor som inte svär

Njut nu och gosa.Det gör vi ,Signe och pommmo.Natti Natti

2010-08-03 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0