Nu är den här!

Den underbara Hösten! Det börjar bli småkyligt i luften, men solen skiner ändå varmt...
Det ligger förväntningar i luften...



Denna Friska och klara luft, drar djupa andetag och blir klar i skallen..
Dessutom är det svalt och skönt i sovrummet på natten, vilket ju är en förutsättning för god sömn, vilket i sin tur ger mer energi och välmående!

Klädaffärerna fylls av snygga koftor, schyssta jeans och härliga halsdukar och läckra stövlar...

Och det absolut viktigaste!
Höstschemat på Sportlife är fyllt av massa bra pass, med grymma instruktörer!

Sportlife har massa aktiviteter för sig hela Hösten, t.ex;

 Rosa Bandet Dygnet Jag och Min ZUMBAFITNESS® Partner Dusco kör ZUMBA-PARTY!!!

ÖPPET HUS 8-12 September på ALLA Sportlife-klubbar i Göteborgsregionen! Prova på gym, gruppträning och träffa Personliga tränare, sjukgymnaster etc!

Så välkommen till Hösten, plocka fram din positiva energi och säg inte nej!

 Säg Ja! Ja! Ja!


(Jag vet att det här inlägget var lite väl klämkäckt, och att det är väldigt lätt för mig att njuta av hösten när jag
ska iväg på en två-veckors solsemester snart..)

Men ändå!

So Long/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0