Kärt barn har många namn... Våran lilla S...

dsc_0143 (MMS)

Kärt barn har många namn... Våran lilla Signe heter bla Loppan, Kråkan, Mimi, Sessan, Lill-Skrutt mm... Det finns också många namn på det här med att vara "barnledig", vuxentid, egentid, barnfri... Signe åkte med sin Farmor igår, och lämnade mamma och pappa, så vi kunde gå på Etiopiengalan! Det var en härlig blandning av människor där, och man kan inget annat att göra att beundra tjejerna som fixat och trixat för att få ihop allt, och som snart åker till Etiopien för att se till att grejerna hamnar på rätt plats! Den typen av välgörenhet älskar jag, och jag känner stor respekt för de som lägger ner sin tid och energi för att hjälpa andra! Jag och min Zumba vän ställde upp (ideellt såklart) och körde lite Zumba FÖR och självklart MED gala besökarna,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0