My Secret...

Ni har säkert undrat, (ni som sett mig Live)
Hur jag gör för att se så fräsch ut...?

Nähä, inte, men jag ska ändå avslöja mina hemligheter...

Självklart tycker jag att det är viktigt att ha ett jobb som man trivs med, äta ordentligt och bra, TRÄNA!
och glöm inte SÖMN!

Men alla behöver vi lite hjälp på traven...




Mitt lilla Hemma spa som fixar bort finnar, rynkor, celluliter, slapp hy och bygger upp ny fin hud inifrån!



För ansiktet använder man två olika geléer som heter "Age Loc", man "stryker" på dem med maskinen, den första rengör på djupet, och den andra gelén startar en cellförnyelse, som bygger upp ny hud....



Känslan när man "strykt" sig är helt underbar, man känner sig så fräsch, mjuk och ren i huden!

Jag är inte mycket för skönhetsoperationer och botox etc, men att hjälpa till lite med bra produkter har jag inget emot, och den här tekniken går ut på att man ska hjälpa till att skapa nya celler INIFRÅN...

Mot celluliter använder man  Body Shaping Gel, och efterbehandlande Dermatic Effects







Produkterna är inte jättedyra heller, visst dom kostar ju inte som en Nivea kräm, men då kan man ju lika gärna köpa vatten.....

Jag är sen ett år tillbaka Distributör för NuSkin, så är du sugen på en demo, hör av dig....
 

kolla gärna in här


Så vill du bli lika fräsch som moi, vet du vad du ska göra!

Så skönt när man tar sig själv på sånt allvar....

//M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0