Så. sjukt. goda.




Ballerina Kladdkaka.
 (jag kompenserade onyttighets faktorn i bilden med lite frukt i bakgrunden. genomtänkt.)

Jag säger bara det.

Ni som inte har testat, tänk er noga för. Är det så att ni är redo för en nära-överjordisk-sjuk-njutnings-känsla, try them.

Men om ni går på diet och absolut inte ska käka något gött överhuvudtaget, än mindre vill bli beroende av fler godsaker, dont do it!

Jag är inte den första som har bloggat om de här små godingarna, och förmodligen inte den sista.
Kunde bara inte hålla detta underbara mirakel för mig själv!




Och i en något sjuk kombination kommer här en bild av mina gamla Capezio, har dammat av dom inför morgondagens ZUMBA FITNESS utbildning! Om nu jänkarn (utbildaren) kan ta sig från Milano hit till sverigeland, det är inte riktigt klart än....

Ska bjuda henne på Ballerina kladdkaka. Så hon känner sig välkommen.

Hepp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0